Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCollins, Mary Lynn
TitelImperatives for Teacher Education Faculty in Higher Education.
QuelleIn: Action in Teacher Education, 19 (1997) 1, S.47-54Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0162-6620
SchlagwörterStellungnahme; College Faculty; College School Cooperation; Doctoral Programs; Elementary Secondary Education; Faculty Development; Graduate Study; Higher Education; Preservice Teacher Education; Professional Development Schools; Rewards; Teacher Collaboration; Teacher Educators
AbstractTo improve teacher preparation, higher education must collaborate with public schools. Hindrances to collaboration include reward structures in higher education and programs of study (including that for future higher education faculty). The paper examines proposals for supporting teacher education faculty who work cooperatively with public schools and conduct collaborative research. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Action in Teacher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: