Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enPerez, Katherine; und weitere
TitelAn Analysis of Practices Used to Support New Teachers.
QuelleIn: Teacher Education Quarterly, 24 (1997) 2, S.41-52Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0737-5328
SchlagwörterBeginning Teacher Induction; Beginning Teachers; College School Cooperation; Elementary School Teachers; Elementary Secondary Education; Higher Education; Mentors; Portfolio Assessment; Secondary School Teachers; Teacher Attitudes; Teacher Effectiveness; Teacher Evaluation; California
AbstractExamines California's Beginning Teacher Support and Assessment program, which facilitates cooperative work between a university, county education offices, and school districts. Teacher portfolios assessed program components. Program participants completed surveys examining support strategies for effectiveness. All participants (new teachers, experienced teachers, administrators, and education faculty) liked all program components, though subtle differences existed in levels of perceived value among groups. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Teacher Education Quarterly" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: