Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJordan, Debra J.
TitelLearning from Teachers: Applying Education Principles to Camp. Research Notes.
QuelleIn: Camping Magazine, 70 (1997) 4, S.4-5Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0740-4131
SchlagwörterLeitfaden; Camping; Critical Incidents Method; Educational Assessment; Elementary Secondary Education; Ethics; Formative Evaluation; Inservice Education; Peer Teaching; Personnel; Staff Development; Teacher Administrator Relationship; Teacher Student Relationship
AbstractThree reviews discuss a new approach to inservice teacher training based on peer coaching and staff needs and evaluated via student outcomes; formative evaluation for teachers using weekly "critical incident" questionnaires completed by students; and ethical practices related to camp programs. Discusses implications for camp, four ethical responsibilities of camp counselors, and five principles of professional interaction. (TD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Camping Magazine" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: