Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSpooner, Fred; Johnson, Lawrence
TitelTo Stay the Course or Change: Reflections on Preparing Personnel in Special Education.
QuelleIn: Teacher Education and Special Education, 19 (1996) 3, S.197-99Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Disabilities; Preservice Teacher Education; Program Effectiveness; Program Improvement; Regular and Special Education Relationship; Special Education Teachers; Teacher Education Programs
AbstractThis introductory article to the issue, which focuses on the preparation of special education teachers, discusses the different perspectives of winners of the Teacher Education Division Publication Award. Evaluates whether special education departments should work with general education in teacher preparation. Provides list of winners and their articles on special education topics. (CR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: