Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLevinson, Edward M.; und weitere
TitelAdministrator Perceptions of Actual and Desired Time Spent by School Psychologists in Different Roles and Satisfaction with School Psychologists.
QuelleIn: Special Services in the Schools, 12 (1996) 1-2, S.125-36Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0739-9820
SchlagwörterAdolescents; Children; Elementary Secondary Education; Opinions; Principals; Role Perception; School Administration; School Counselors; School Psychologists; Time Management
AbstractSurveyed 512 elementary and secondary administrators regarding their perceptions of the time spent by school psychologists in 15 role functions and other duties. Results indicate that administrators desired school psychologists to spend less time in assessment and administrative activities than they were perceived to be spending in these areas. Other findings are discussed. (RJM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Special Services in the Schools" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: