Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMammen, M.
TitelA Survey of Staff and Student Perceptions of the Problem-Based Learning MBChB Curriculum at Unitra.
QuelleIn: South African Journal of Higher Education, 10 (1996) 2, S.175-84Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1011-3487
SchlagwörterCollege Faculty; College Students; Curriculum Design; Foreign Countries; Higher Education; Medical Education; Problem Based Learning; Problem Solving; Professional Education; Student Attitudes; Surveys; Teacher Attitudes; South Africa
AbstractDescribes problem-based learning at South Africa's University of Transkei (Unitra) medical school, including the curriculum's design and instructional strategies in use. Reports a survey of 20 faculty and 35 students studying to be medical doctors (MBChBs). Results indicated a majority of faculty and students agreed on the effectiveness of the program and supported its continued use. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "South African Journal of Higher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: