Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLazenby, Karen
TitelHow To Achieve Mobility in South African Higher Education.
QuelleIn: South African Journal of Higher Education, 10 (1996) 2, S.30-38Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1011-3487
SchlagwörterLeitfaden; Articulation (Education); Continuing Education; Distance Education; English; English (Second Language); Faculty Mobility; Foreign Countries; Higher Education; Language of Instruction; Language Role; Nontraditional Education; Scheduling; Student Mobility; South Africa
AbstractArgues that to achieve the desired change in multicultural South African higher education, and to support change in South African society, the system must: integrate academic education and technical training, adopt flexible modes of instruction, facilitate student and faculty mobility, and collaborate nationally and internationally in resource use. Concludes that English must be the sole language of instruction. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "South African Journal of Higher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: