Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWolery, Mark; Schuster, John W.
TitelInstructional Methods with Students Who Have Significant Disabilities.
QuelleIn: Journal of Special Education, 31 (1997) 1, S.61-79Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0022-4669
SchlagwörterEducational Practices; Elementary Secondary Education; Instructional Design; Instructional Effectiveness; Instructional Materials; Motivation Techniques; Preschool Education; Research Needs; Severe Disabilities; Student Motivation; Teaching Methods
AbstractA review of the research on designing instruction for students with significant disabilities identifies valid questions and the conclusions derived from these questions that focus on additional research needs. The questions are organized around three concerns: (1) the role of instructional materials; (2) ways to motivate students to learn; and (3) effective instructional strategies. (DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Special Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: