Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enShelly, Richard W.; Cannaday, John E., Jr.
TitelNurturing the Transformation To Science That Meets the Benchmarks: Materials Science from Paper To Practice.
QuelleIn: NCSSSMST Journal, 2 (1996) 1, S.20-26Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterConstructivism (Learning); Course Organization; Educational Change; Educational Objectives; Learning Strategies; Research Methodology; Science Curriculum; Secondary Education; Teaching Methods; Technology
AbstractDescribes a nontraditional, integrated science offering, the goal of which was to use acknowledged benchmarks for a transformed curriculum. Includes content outline, laboratory topics, teaching principles, student expectations, relevance of the discipline, and assessment. Specific suggestions for the transition include providing written materials to parents and being prepared to address questions regarding balance between basic science principles and new areas. (PVD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: