Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enKaplan, Barbara B.; Millis, Barbara J.
TitelNo Sticks, Just Carrots: Soliciting Teaching Portfolios from Teaching Excellence Award Nominees.
QuelleIn: Journal on Excellence in College Teaching, 6 (1995) 1, S.145-60Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1052-4800
SchlagwörterAdjunct Faculty; Awards; College Faculty; College Instruction; Continuing Education; Evaluation Criteria; Evaluation Methods; Excellence in Education; Faculty Development; Faculty Evaluation; Higher Education; Portfolios (Background Materials); Professional Recognition; Program Descriptions
AbstractAt the University of Maryland University College, teaching portfolios are used for professional development of adjunct faculty in continuing education, and for determining annual teaching awards. The faculty development program offers workshops, information packets, and sample portfolios to potential award recipients and other faculty, provides individual coaching and consultation, and capitalizes on positive experiences of faculty who have completed portfolios. (Author/MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal on Excellence in College Teaching" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: