Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enShea, Mary Ann; Knoedler, Andrew S.
TitelBecoming a Teacher: From Pedagogy to Praxis.
QuelleIn: Journal on Excellence in College Teaching, 5 (1994) 2, S.135-51Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1052-4800
SchlagwörterStellungnahme; Beginning Teachers; College Faculty; College Instruction; Educational Needs; Educational Quality; Excellence in Education; Faculty Development; Higher Education; Instructional Improvement; Program Descriptions; State Universities; Teacher Attitudes; Teacher Improvement
AbstractThe staff in a teaching excellence program at the University of Colorado at Boulder analyzed research on new faculty needs and designed a program to support newly-hired, tenure-track faculty in improving their teaching. The approach used in the program, responses of participating faculty, and areas for future analysis are described. (Author/MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal on Excellence in College Teaching" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: