Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWinn, Judith A.; Messenheimer-Young, Trinka
TitelTeam Teaching at the University Level: What We Have Learned.
QuelleIn: Teacher Education and Special Education, 18 (1995) 4, S.223-29Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterDisabilities; Educational Strategies; Higher Education; Instructional Effectiveness; Preservice Teacher Education; Program Improvement; Special Education Teachers; Teacher Education Programs; Teaching Methods; Team Teaching
AbstractThe team teaching experiences of teachers in special education courses at the higher education level are recounted. The differences in the teaching of the courses are examined and context, content, and learner factors that impact team teaching are identified. Ways to facilitate and prepare teachers for team teaching at the university level are discussed. (CR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: