Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inJacobson, Stephen L.
TitelMonetary Incentives and the Reform of Teacher Compensation: A Persistent Organizational Dilemma.
QuelleIn: International Journal of Educational Reform, 4 (1995) 1, S.29-35Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1056-7879
SchlagwörterCommunity Support; Elementary Secondary Education; Merit Pay; Problems; Salary Wage Differentials; Teacher Motivation; Teacher Salaries; Values
AbstractExamines conflicting values underlying debates about teacher compensation reform, highlighting a persistent dilemma: although school systems use monetary incentives to motivate teachers, they really do not want teachers who are primarily motivated by money. Examines teacher workforce composition, teacher values, and the history of merit pay. Some teachers' desire for more time instead of money contradicts society's work ethic. (45 references) (MLH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "International Journal of Educational Reform" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: