Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLin, Wen-Ying; und weitere
TitelA Cross-Cultural Investigation into Students' Evaluation of University Teaching.
QuelleIn: Chinese University Education Journal, 22 (1994) 2, S.291-304Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterComparative Education; Cultural Context; Educational Environment; Educational Research; Evaluation Criteria; Evaluation Methods; Evaluation Research; Foreign Countries; Higher Education; Lecture Method; Teacher Effectiveness; Australia; China; Hong Kong; Nepal; New Zealand; Philippines; Taiwan; Students Evaluation of Educational Quality
AbstractUtilizes an applicability paradigm to test the validity of the Students' Evaluation of Educational Quality (SEEQ) and the Endeavor questionnaire across seven countries. The similarity of results supported the instruments' applicability as measures of teacher effectiveness across different countries. Includes six tables of statistical data. (MJP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: