Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBrowne, Alister; und weitere
TitelBridging the Professions: An Integrated and Interdisciplinary Approach to Teaching Health Care Ethics.
QuelleIn: Academic Medicine, 70 (1995) 11, S.1002-05Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1040-2446
SchlagwörterAllied Health Occupations Education; Course Content; Course Descriptions; Course Evaluation; Course Organization; Decision Making; Educational Objectives; Ethics; Health Services; Higher Education; Interdisciplinary Approach; Medical Education; Professional Education; Student Evaluation
AbstractA University of British Columbia course in health care ethics, open to students from all health-care fields, encourages students to participate in interdisciplinary health-care decisionmaking in their future practice by providing an opportunity to study ethics together during professional training. The course objectives, organization, content, and student and course evaluation methods are detailed. (Author/MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Academic Medicine" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: