Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWinton, Pamela J.
TitelA Model for Supporting Higher Education Faculty in Their Early Intervention Personnel Preparation Roles.
QuelleIn: Infants and Young Children, 8 (1996) 3, S.56-67Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0896-3746
SchlagwörterCollege Faculty; Disabilities; Early Intervention; Higher Education; Inservice Teacher Education; Interdisciplinary Approach; Leadership; Preschool Education; Preservice Teacher Education; Professional Development; Regional Programs; Staff Development; Teaching Models
AbstractThe Southeastern Institute for Faculty Training model for preparing interdisciplinary teams of higher education faculty to provide leadership in training in early intervention for young children with disabilities and their families is described. The model includes stakeholder support, leadership commitment, needs assessment, infusion of information and activities to meet needs, action plan, follow-up support, and evaluation. (SW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Infants and Young Children" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: