Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enBrown, James M.; und weitere
TitelOrganizational Transformation Concepts and Collaborative Multi-School District Efforts to Improve Educational Programs for Students with Special Learning Needs.
QuelleIn: Journal for Vocational Special Needs Education, 18 (1995) 1, S.28-34Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0195-7597
SchlagwörterEducational Cooperation; Educational Improvement; Organizational Change; School Districts; School Restructuring; Special Education; Special Needs Students; Vocational Education; Minnesota
AbstractA collaborative effort of Minnesota school districts and a university in transforming public education was based on dimensions of organizational transformation: systems thinking, organizational learning, leadership, and organizational culture. An overarching vision is required to give purpose and direction to organizational transformation. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal for Vocational Special Needs Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: