Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHolmes, Vicki L.
TitelA Contrarian View of Dialogue Journals: The Case of a Reluctant Participant.
QuelleIn: Journal of Second Language Writing, 4 (1995) 3, S.223-51Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1060-3743
SchlagwörterCollege Students; Communicative Competence (Languages); Course Objectives; Data Collection; Dialog Journals; English (Second Language); Ethnography; Higher Education; Interviews; Models; Questionnaires; Second Language Learning; Student Attitudes; Student Motivation; Writing Instruction; Nevada (Las Vegas)
AbstractReports on the case of a university student studying English as a Second Language who disliked the informal writing of dialogue journals. Implications from the case suggest the need for researchers and practitioners to consider students' perspectives when employing nontraditional writing assignments. (53 references) (Author/CK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Second Language Writing" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: