Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enFerrell, Charlotte M.; Daniel, Larry G.
TitelA Frame of Reference for Understanding Behaviors Related to the Academic Misconduct of Undergraduate Teacher Education Students.
QuelleIn: Research in Higher Education, 36 (1995) 3, S.345-75Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0361-0365
SchlagwörterCheating; Education Majors; Higher Education; Inservice Teacher Education; Lying; Personality Traits; Plagiarism; Student Attitudes; Student Characteristics; Surveys; Undergraduate Study
AbstractA 2-phase study (n=330 students, n=90 students) in 3 colleges developed a self-report survey to measure characteristics of students involved in academic misconduct. Five misconduct constructs were identified: cheating on tests and assignments; inappropriate use of resources; quasi-misconduct; subtle manipulation of faculty; and bold manipulation of faculty. Students could also be clustered by characteristics. (Author/MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Research in Higher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: