Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inClayton, Terry
TitelA Task-Based Approach to In-House Business English Programs.
QuelleIn: Prospect, 10 (1995) 1, S.32-40Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdult Education; Business English; Case Studies; Educational Attitudes; English (Second Language); Foreign Countries; Postsecondary Education; Program Descriptions; Second Language Instruction; Second Language Programs; Student Attitudes; Student Centered Curriculum; Teaching Methods; Thailand
AbstractThis case study describes the development and implementation of a 3-week, task-based, learner-centered, business English program for 18 Thai employees of a multinational corporation from various educational and English-language backgrounds. Student attitudes toward the nontraditional task-based curriculum and the results of the program are discussed. (contains 16 references) (MDM) (Adjunct ERIC Clearinghouse for ESL Literacy Education)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: