Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enGoodwin, William L.; und weitere
TitelThe Puzzle of Redesigning a Preparation Program in an Evolving, Fast Changing Field.
QuelleIn: Teacher Education and Special Education, 17 (1994) 4, S.260-68Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterDisabilities; Early Childhood Education; Educational Change; Educational Trends; Graduate Study; Inclusive Schools; Preservice Teacher Education; Program Development; Regular and Special Education Relationship; Trend Analysis
AbstractThis article describes the evolution of the graduate-level teacher preparation program in early childhood education at the University of Colorado. The current program blends early childhood regular and special education to prepare students for roles in inclusive early childhood environments. Process variables in program change are identified. (Author/DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: