Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWilliams, Wes; und weitere
TitelA Family Centered, Collaborative Introduction to Developmental Disabilities: Experiential Learning for Undergraduates.
QuelleIn: Teacher Education and Special Education, 17 (1994) 2, S.79-85Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCooperative Planning; Course Content; Developmental Disabilities; Educational Philosophy; Family Involvement; Higher Education; Introductory Courses; Parent Participation; Team Teaching; Undergraduate Study
AbstractThe University of Vermont offers an introductory undergraduate course in developmental disabilities based on the support model of services. Parents and individuals with developmental disabilities play a major role in planning and team teaching the course. The course emphasizes a family-centered philosophy, respect for individuals with developmental disabilities, collaborative skills, and life span issues. (Author/DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: