Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Worden, Gregory P; und weitere |
---|---|
Titel | Bungee Basics. |
Quelle | In: Science Teacher, 61 (1994) 7, S.50-53 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 0036-8555 |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Biology; Calculus; High Schools; Integrated Activities; Mathematics Education; Physics; Science Activities; Science Education; Scientific Concepts Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Biologie; Analysis; Differenzialrechnung; Infinitesimalrechnung; Integralrechnung; High school; Oberschule; Integrierender Unterricht; Mathematische Bildung; Physik; Naturwissenschaftliche Bildung |
Abstract | Describes an activity, bungee jumping, that is fun and effective in illustrating energy transformation. The activity incorporates biology, physics, and calculus into one unit. (ZWH) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |