Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMa, Yan
TitelA Comparison of the Effectiveness of DAPPOR and a Print Drill Program in DIALOG Command Language Education: A Pilot Study.
QuelleIn: Journal of Education for Library and Information Science, 35 (1994) 3, S.201-09Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0748-5786
SchlagwörterComparative Analysis; Computer Assisted Instruction; Drills (Practice); Graduate Students; Higher Education; Improvement; Instructional Effectiveness; Intermode Differences; Online Searching; Performance; Pilot Projects; Research Needs
AbstractDescribes a pilot project to develop and test a method for determining whether DAPPOR, a computer-assisted instruction drill program, and a print drill program produce a measurable difference in test scores of students learning the DIALOG command language. Recommendations for full-scale research and for modifying DAPPOR are provided. (Contains 17 references.) (KRN)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Education for Library and Information Science" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: