Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDarling-Hammond, Linda
TitelWho Will Speak for the Children? How "Teach for America" Hurts Urban Schools and Students.
QuelleIn: Phi Delta Kappan, 76 (1994) 1, S.21-34Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0031-7217
SchlagwörterCosts; Elementary Secondary Education; Quality Control; Teacher Education; Teacher Expectations of Students; Teacher Qualifications; Teacher Recruitment; Training Methods; Urban Schools
AbstractWith its inadequate training methods and disregard for teaching and learning knowledge base, Wendy Kopp's Teach for America (TFA) program continues a long tradition of devaluing urban students and deprofessionalizing teaching. One elementary school principal found that recruits lacked teaching skills and were not really dedicated to meeting students' diverse learning needs. TFA's teacher-proof approaches directly oppose current reforms. (MLH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Phi Delta Kappan" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: