Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCross, Theodore
TitelAfrican-American Higher Education: How Big Is It?
QuelleIn: Journal of Blacks in Higher Education, (1994) 3, S.80-81Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBlack Education; Black Students; College Students; Economic Factors; Educational Finance; Expenditures; Financial Support; Higher Education; Income; Stereotypes; Student Costs; Tuition
AbstractAs a business, educating African Americans is a large enterprise, with total annual expenditures approaching $15 billion. Contrary to stereotypes, it cannot be regarded as a footnote to American higher education. Tuition expenditures account for nearly 8% of the total money income of blacks in the United States. (SLD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: