Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inTierney, Dennis S.
Titel"If We Did So Good, Why Do I Feel So Bad?" An Analysis of Faculty Reaction to External Review of Credential Programs.
QuelleIn: Teacher Education Quarterly, 21 (1994) 2, S.5-25Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0737-5328
SchlagwörterAccreditation (Institutions); Educational Improvement; Evaluation Methods; Higher Education; Preservice Teacher Education; Program Effectiveness; Program Evaluation; Teacher Educators; Team Training
AbstractAn external evaluation of team training and program evaluation processes addressed California teacher educators' concerns that evaluators of teacher credentialing programs were unprepared, making the process ineffective. Surveys of higher education institutions raised concerns about the benefits of increasing external scrutiny of teacher education programs without programmatic and faculty rewards. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Teacher Education Quarterly" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: