Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Caprio, M. W. |
---|---|
Titel | Easing into Constructivism. |
Quelle | In: Journal of College Science Teaching, 23 (1994) 4, S.210-12 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 0047-231X |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; College Faculty; College Science; Constructivism (Learning); Higher Education; Science Education; Science Instruction; Science Teachers; Teaching Methods Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Fakultät; Hochschulbildung; Hochschulsystem; Hochschulwesen; Naturwissenschaftliche Bildung; Teaching of science; Science education; Natural sciences Lessons; Naturwissenschaftlicher Unterricht; Science; Science teacher; Wissenschaft; Lehrer; Teaching method; Lehrmethode; Unterrichtsmethode |
Abstract | Describes an instructor's experience using the constructivist approach to teach college science (ZWH) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2004/1/01 |