Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enOvando, Martha N.; Harris, Ben M.
TitelTeachers' Perceptions of the Post-Observation Conference: Implications for Formative Evaluation.
QuelleIn: Journal of Personnel Evaluation in Education, 7 (1993) 4, S.301-10Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0920-525X
SchlagwörterConferences; Educational Environment; Elementary Secondary Education; Feedback; Formative Evaluation; Observation; Professional Development; Teacher Attitudes; Teacher Evaluation; Teacher Improvement; Texas
AbstractTeachers (n=109) from a Texas school district participated in a study of teachers' perceptions of a postobservation evaluation conference with respect to the purpose, process, environment, and factors influencing the conference. Teachers also made recommendations for keeping the postobservation conference meaningful and constructive. Responses demonstrate teacher interest in feedback and constructive criticism. (SLD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Personnel Evaluation in Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: