Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inKeedy, John L.
TitelThe Twin Engines of School Reform for the 1990s: The School Sites and National Coalitions.
QuelleIn: Journal of School Leadership, 4 (1994) 1, S.94-111Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1052-6846
SchlagwörterEducational Environment; Elementary Secondary Education; Futures (of Society); School District Autonomy; School Restructuring; State School District Relationship; Student Evaluation; Teacher Administrator Relationship; Teacher Student Relationship
AbstractThe United States is entering an era of nationalizing education as national coalitions become major reform players and the power of local school boards and district central offices continues to erode. National coalitions will provide student assessment systems and new workplace designs where school-site personnel will craft personalized learning environments. Implications for principal training are discussed. (Contains 67 references.) (MLH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of School Leadership" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: