Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enButler, Daniel D.; und weitere
TitelA Content Analysis of Pedagogical and Policy Information Used in Training Graduate Teaching Assistants.
QuelleIn: Journal for Higher Education Management, 9 (1993) 1, S.27-37Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Administration; College Instruction; Educational History; Educational Policy; Higher Education; Information Dissemination; Instructional Materials; National Surveys; Orientation Materials; Teacher Education; Teacher Role; Teaching Assistants
AbstractA discussion of graduate teaching assistants looks at two issues: (1) the historical rationale for their use, and (2) the training available to them. Content of training materials from 31 major universities was analyzed for the kinds of training offered and the extent to which university policy and specific pedagogical information was included. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: