Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSpencer, Liz
TitelA Personal Reflection on Teaching Art to Vietnamese Children.
QuelleIn: Multicultural Teaching to Combat Racism in School and Community, 11 (1993) 3, S.29-30Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0263-0869
SchlagwörterArt Activities; Art Education; Art Materials; Art Teachers; Children; Childrens Art; Cultural Differences; Elementary Secondary Education; Foreign Countries; Immigrants; Multicultural Education; Student Attitudes; Teacher Attitudes; Teacher Role; Vietnamese People; Australia
AbstractPresents the author's personal experiences teaching art to Australian children of Vietnamese background. Most Vietnamese art students feel most comfortable with a formal approach to schooling and to artwork. Understanding students' culture assists the teacher in planning projects that affirm their skills and talents. (SLD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Multicultural Teaching to Combat Racism in School and Community" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: