Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJohnson, John R.; Rusch, Frank R.
TitelSecondary Special Education and Transition Services: Identification and Recommendations for Future Research and Demonstration.
QuelleIn: Career Development for Exceptional Individuals, 16 (1993) 1, S.1-18Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0885-7288
SchlagwörterDemonstration Programs; Disabilities; Education Work Relationship; Educational Policy; Educational Practices; Educational Research; Federal Programs; Followup Studies; Outcomes of Education; Postsecondary Education; Transitional Programs
AbstractThis paper reviews issues related to transition services to meet the postsecondary needs of individuals with disabilities. It focuses on follow-up and outcome studies, identification and analysis of best practices in transition, policy research, and analyses of applications for federally funded model demonstration projects. (JDD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Career Development for Exceptional Individuals" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: