Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHarper, Doris; und weitere
TitelThree Approaches to Helping Students at Risk.
QuelleIn: Vocational Education Journal, 68 (1993) 5, S.35-36Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0884-8009
SchlagwörterStellungnahme; Adult Education; At Risk Persons; Classroom Environment; Cultural Pluralism; English (Second Language); High Risk Students; Intercultural Communication; Internship Programs; Secondary Education; Student Motivation; Vocational Education
AbstractDescribes three approaches to helping students at risk: (1) a 30-week program to provide adults with basic proficiency in written and spoken English, problem-solving techniques, computer software, and teamwork skills; (2) motivating students by caring about them and creating a positive classroom environment; and (3) communicating effectively with students in a culturally diverse classroom. (JOW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Vocational Education Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: