Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMcAuliffe, Sheila
TitelA Study of the Differences between Instructional Practice and Test Preparation.
QuelleIn: Journal of Reading, 36 (1993) 7, S.524-30Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0022-4103
SchlagwörterClassroom Environment; Classroom Research; Ethnography; Evaluation Methods; Grade 8; High Risk Students; Junior High Schools; Reading Instruction; Reading Research; Standardized Tests; Student Evaluation; Test Coaching
AbstractDocuments the changes that occurred in one junior high school reading class as students prepared for a state-mandated test. Shows that discrepancies between the authentic instruction the students were used to and the rigid demands of the reading test were a shock to all involved. Maintains that authentic reading instruction deserves authentic reading assessment. (SR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Reading" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: