Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRojewski, Jay W.; Greenan, James P.
TitelTeacher Certification Policies and Practices for Vocational Special Education Personnel: A National Study.
QuelleIn: Teacher Education and Special Education, 15 (1992) 3, S.194-201Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterDisabilities; Policy Formation; Special Education; Special Education Teachers; Special Needs Students; State Standards; Teacher Certification; Trend Analysis; Vocational Education; Vocational Education Teachers
AbstractAnalysis of responses from 42 (of 50) state-level vocational special needs consultants revealed that 10 states currently offer certification in vocational special education and another 9 states are recommending or developing specific policies in this area. Comparison to data from the early 1980s revealed minimal progress in the status of certification for this field. (Author/DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: