Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enRusch, Frank R.; und weitere
TitelAn Analysis of OSERS-Sponsored Secondary Special Education and Transitional Services Research.
QuelleIn: Career Development for Exceptional Individuals, 15 (1992) 1, S.121-43Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0885-7288
SchlagwörterStellungnahme; Community Change; Disabilities; Education Work Relationship; Educational Research; Federal Aid; Federal Programs; Individual Development; Program Evaluation; Research Problems; Secondary Education; Special Education; Transitional Programs
AbstractAn analysis of five funding competitions sponsored by the Office of Special Education and Rehabilitative Services in the area of secondary special education and transitional services research found that the projects have not emphasized community-level change to facilitate lasting improvements in youths with disabilities and have not taken a multilevel approach to understanding human development. (JDD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Career Development for Exceptional Individuals" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: