Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Marra, James L. |
---|---|
Titel | A Lesson in Structural Unity for Teaching Copywriting. |
Quelle | In: Journalism Educator, 47 (1992) 1, S.31-37 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 0022-5517 |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Advertising; Cohesion (Written Composition); Higher Education; Interdisciplinary Approach; Journalism Education; Lesson Plans; Units of Study Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Werbung; Hochschulbildung; Hochschulsystem; Hochschulwesen; Fächerübergreifender Unterricht; Fächerverbindender Unterricht; Interdisziplinarität; Lesson planning; Unterrichtsplanung; Lerneinheit |
Abstract | Presents a teaching unit on structural unity for teaching copywriting. Uses examples from fiction, art, and music, and draws upon current writing theory. (SR) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |