Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSpector, Barbara S.; Phillips, E. Ray
TitelBroadening Teachers' Perspectives on Research.
QuelleIn: Journal of Science Teacher Education, 1 (1989) 1, S.4-9Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCourse Content; Course Descriptions; Elementary Secondary Education; Field Trips; Higher Education; Inservice Teacher Education; Mathematics Education; Mentors; Preservice Teacher Education; Research; Science Education; Scientists; Student Attitudes
AbstractTwo research courses where teachers explore how scientific enterprise generates new knowledge are described. Teachers are paired with mathematics and science researchers in the public and private sectors so that they experience the culture of the research community and apply research techniques in varied research settings. Concept maps, specific objectives, and topical outlines are given for both courses. (KR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: