Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inWeisenstein, Greg R.
TitelIntegrating Students Enrolled in Special Education into Vocational Education.
QuelleIn: Career Development for Exceptional Individuals, 14 (1991) 2, S.131-44Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0885-7288
SchlagwörterDemonstration Programs; Disabilities; Employment Programs; Job Placement; Mainstreaming; Models; Program Development; Regular and Special Education Relationship; Secondary Education; Student Recruitment; Supported Employment; Transitional Programs; Vocational Education
AbstractThe Vocational Education to Work model is a system of communication and support between vocational and special educators, designed to train students with disabilities in mainstreamed vocational education. The model's four sequential components include active recruitment, guided placement, continuing support, and job placement followup. Implementation and field testing revealed the model's effectiveness. (JDD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Career Development for Exceptional Individuals" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: