Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSchwarz, Sandra L.; Taymans, Juliana M.
TitelUrban Vocational/Technical Program Completers with Learning Disabilities: A Follow-Up Study. Employment Prospects for Students with Learning Disabilities.
QuelleIn: Journal for Vocational Special Needs Education, 13 (1991) 3, S.15-20Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0195-7597
SchlagwörterBlacks; Employment Potential; Learning Disabilities; Mainstreaming; Outcomes of Education; Secondary Education; Special Needs Students; Urban Areas; Vocational Education; Vocational Followup
AbstractFormer special education students (n=23) were surveyed to investigate the outcomes of mainstreaming urban youth with mild disabilities into regular vocational programs to prepare them for employment. All respondents had been employed in at least one job since graduation, but more were unemployed than employed. (Author/JOW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal for Vocational Special Needs Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: