Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMiller, Aaron J.
TitelAn Assessment of Vocational Education Foundations Curriculum Content and the Entry-Level Skills Needed by Beginning Trade and Industrial Education Supervisors.
QuelleIn: Journal of Industrial Teacher Education, 28 (1990) 1, S.30-40Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0022-1864
SchlagwörterCourse Content; Entry Workers; Foundations of Education; Teacher Supervision; Trade and Industrial Education; Vocational Directors; Vocational Education
AbstractA survey of all Ohio vocational education directors (N=113) and 55 trade and industrial supervisors received 46 and 91 responses, respectively. Respondents indicated that entry-level supervisors needed greatest understanding of the value, importance, and benefits of vocational education; articulation of business needs to vocational education; justification of the costs of vocational education; and integration of academic and vocational education. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Industrial Teacher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: