Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inCornelius, Georgianna
TitelA Border Issue in Teacher Training: Respecting the Diversity of Children.
QuelleIn: Journal of Educational Issues of Language Minority Students, 7 (1990), S.111-118Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterEarly Childhood Education; Educational Objectives; Foreign Countries; Higher Education; Teacher Education; Teaching Methods; Mexico
AbstractDescribes a course at New Mexico State University designed to provide participants with the opportunity to visit a variety of early classroom settings in Juarez, Mexico. Course objectives were to enable participants to compare and contrast classroom settings in Juarez, to learn about curriculum and teaching practices in early childhood education, and to share ideas with Juarez teachers. (Author/VWL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: