Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMorgan, Bruce S.
TitelA Comparative Study of the Use of Standardized English Language Proficiency Tests by U.S. Graduate Schools.
QuelleIn: College and University, 65 (1990) 4, S.298-307Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0010-0889
SchlagwörterCollege Administration; Comparative Analysis; English (Second Language); Graduate Students; Higher Education; Language Proficiency; Language Tests; National Surveys; Standardized Tests; Teaching Assistants; Test Use; Michigan Test of English Language Proficiency; Test of English as a Foreign Language
AbstractA survey of 105 institutions concerning their use of 3 standardized English tests with foreign graduate students investigated the differences in use and variance among test scores established by different institutions. Overall, results indicate the language proficiency of international graduate students is not examined very carefully before teaching assistantships are awarded. (MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "College and University" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: