Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSchneider, Helen M.
TitelThe Peer Approach to Adult Learning.
QuelleIn: Equity and Excellence, 24 (1989) 3, S.63-66Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdult Education; Adult Students; Cooperative Learning; Females; Higher Education; Nontraditional Education; Nontraditional Students; Peer Teaching; Student Attitudes; Teaching Methods; Writing Improvement; Writing Instruction
AbstractDiscusses the peer approach to teaching writing with adult students. Discusses theoretical ideas about adults-in-transition, particularly women, that make the peer approach important to their education. Describes specific instances in which the peer approach has been used successfully with adults. Discusses student response to the process. (JS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: