Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBarker, Walter
TitelA Rose by Any Other Context: A Process Model for Adult Learners.
QuelleIn: Equity and Excellence, 24 (1989) 3, S.43-45Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Adult Education; Adult Students; Content Analysis; Cooperation; Experiential Learning; Higher Education; Nontraditional Students; Process Education; Student Adjustment; Teaching Methods
AbstractDiscusses a teaching strategy devised to introduce adult students to the formalities of contextual analysis and multiplicity thinking and designed to get them to see that phenomena can be described from several points of view simultaneously and that each description has validity. Explores various ways this process eases student anxieties. (JS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: