Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHarris, Edward
TitelEffects of Experiential Learning on Formal Teaching and Learning Processes.
QuelleIn: Equity and Excellence, 24 (1989) 3, S.41-42Verfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdult Education; Adult Students; Experiential Learning; Family School Relationship; Higher Education; Information Utilization; Learning Processes; Lifelong Learning; Nontraditional Students; Research Needs; Teaching Methods
AbstractDiscusses how experiential learning is a central issue in adult learning. Explores several aspects of experiential learning and how it can be used by adult students. Suggests further examination of the impact of experiential learning on academic performance and of strategies students can use to capitalize on it. (JS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: