Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGreenland, Annette E.
TitelResponsiveness to Adult Undergraduates in a Traditional Land-Grant University: An Institution-Wide Self-Assessment.
QuelleIn: Equity and Excellence, 24 (1989) 3, S.13-19Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Advising; Administrative Policy; Adult Students; Educational Practices; Higher Education; Nontraditional Students; Research Methodology; Research Needs; Student Adjustment; Student Needs; Student Reaction; Undergraduate Study
AbstractDiscusses a study in which specific practices from current literature on adult higher education are applied to the University of Massachusetts at Amherst to "map" usage of and receptivity to those practices and to assess adult student satisfaction. Illustrates an effective, data-rich method of assessing responsiveness to adult undergraduates. (JS)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: