Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBrookings, Jeffrey B.
TitelA Confirmatory Factor Analytic Study of Time-Sharing Performance and Cognitive Abilities.
QuelleIn: Intelligence, 14 (1990) 1, S.43-59Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCognitive Ability; College Students; Computer Assisted Testing; Factor Analysis; Higher Education; Individual Differences; Males; Performance
AbstractLatent dimensions underlying individual differences in performance of information-processing tasks and dual task combinations, and the existence of a time-sharing (TS) ability were studied in 81 male college students. Supportive evidence for a general TS ability was not found. An identified TS factor specific to task combinations is discussed. (SLD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: