Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inStiggins, Richard J.
TitelA Commentary on the Role of Student Achievement Data in the Evaluation of Teachers.
QuelleIn: Journal of Personnel Evaluation in Education, 3 (1989) 1, S.7-15Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Academic Achievement; Classroom Techniques; Educational Assessment; Elementary Secondary Education; Standardized Tests; Teacher Effectiveness; Teacher Evaluation; Test Results; Test Use; Testing Problems
AbstractUsing evidence of student learning to evaluate teacher effectiveness is discussed. Since standardized achievement tests cannot and will not do the job, alternatives are explored. Evaluators should focus not on test results derived from centralized standardized testing programs, but on results derived from teachers' classroom assessments of student achievement. (SLD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: